V prípade, že uplatňujete v našom obchode reklamáciu. Prosím postupujte podľa uvedeného postupu. 

 

 

  1.  Vyplňte Najkolobezky reklamačný formulár

  2.  Tovar prosíme očistiť a doručiť spolu s reklamačným formulárom a faktúrou na viditeľnom mieste a vo vhodnom obale na adresu:

     eland, s.r.o. – reklamácie, Robotnícka 5444, 03601, Martin, Tel: 0907 191 443

                                                                  

Najkolobezky reklamačný formulár

Čo by ste mali vedieť:

Koľko trvá reklamácia?

Predávajúci je povinný určiť spôsob vybavenia reklamácie podľa ust. § 2 písm. m) zákona ihneď, v zložitejších prípadoch do 3 dní od začiatku reklamačného konania, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu tovaru, najneskôr do 30 dní odo dňa začiatku reklamačného konania. Vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie.

 

 

….